Τα παλιά διαμερίσματα, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας, είναι χτισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι κατάλληλα για τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

 

Ως εκ τούτου, η ιδέα ήταν να «ανοιχθεί» ο χώρος, κατεδαφίζοντας έναν αριθμό τοίχων, για να δημιουργηθεί ένας μεγαλύτερος χώρος που θα είναι πιο αποτελεσματικός και χρηστικός για τους κατοίκους.

 

 

Η memorable συνέταξε επιπλέον την επιχειρηματική στρατηγική για λογαριασμό του πελάτη, παρουσιάζοντας δύο επιχειρηματικά σενάρια, τη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μίσθωση του διαμερίσματος.

Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης κατάφερε να προσδιορίσει το χρονικό περιθώριο της αποπληρωμής της επένδυσής του, καθώς και τα ρίσκα που συνδέονται με κάθε σενάριο.